» پردازنده‌های گرافیکی و‌ هارد دیسک

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» پردازنده‌های گرافیکی و‌ هارد دیسک

به تازگی پردازنده‌های رایانه‌ای تازه‌ای طراحی شده اند که شارژ آنها با استفاده از انرژی خورشیدی صورت می‌گیرد.


به گزارش فارس، شرکت ‌اینتل امیدوار است در آینده با همکاری دیگر شرکت‌های سخت‌افزاری موفق به طراحی پردازنده‌های گرافیکی و انواع ‌هارد‌دیسک شود که تامین برق آنها با استفاده از انرژی خورشیدی ممکن باشد.نوع اولیه ‌این پردازنده‌های کم مصرف که تنها با استفاده از هشت پنل کوچک خورشیدی شارژ می‌شوند قادر به اجرای موفق هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس روی رایانه‌های شخصی هستند. ‌اینتل می‌گوید در‌ آینده نزدیک اطلاعات تازه‌ای را در مورد‌ این پردازنده اعلام خواهد کرد.
نسخه اولیه ‌این پردازنده با عنوان Claremont قرار است هفته جاری در کنفرانسی در شهر سان فرانسیسکو در معرض دید علاقه‌مندان قرار بگیرد. CPU طراحی شده که ابعاد آن به اندازه یک تمبر پستی است؛ از نوع 3 مگاهرتز بوده و تنها 280 میلی ولت انرژی مصرف می‌کند. در صورت فعالیت با حداکثر توان؛ یعنی یک گیگاهرتز میزان مصرف انرژی ‌این CPU به 2/1 ولت می‌رسد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» وی‌پی‌ان غیرقانونی نیست

مهر- مدیر دفتر مطالعات فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد مصادیق استفاده از ابزارهایی مانند VPN در قانون جرائم رایانه‌ای تاکید کرد: استفاده از VPN غیرقانونی نیست و در قانون جرائم رایانه‌ای هیچ ماده‌ای مبنی بر‌اینکه پروتکل VPN غیرقانونی است وجود ندارد.


رضا باقری اصل، در تشریح مصادیق جرائم رایانه‌ای برای برخورد با ابزارهایی همچون VPN در ‌اینترنت و نیز قوانین حقوقی مرتبط با ارتباطات الکترونیکی همچون ‌ایمیل، با اشاره به‌ اینکه نظام حقوقی که مرتبط با پست‌های الکترونیکی است، نظام حقوقی کاملی نبوده اظهار كرد: ما قانون حریم خصوصی در فضای سایبر و حمایت از داده‌ها را نداریم و به دلیل نبود ‌این قانون درخواست تبادل اطلاعات با اشکالاتی مواجه است که ممکن است ‌این حریم خصوصی را نقض کند.
مدیر دفتر مطالعات فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان ‌اینکه در قانون جرائم رایانه‌ای موادی برای همین منظور ترتیب داده شده است، ادامه داد: براساس ماده یک قانون جرائم رایانه‌ای هرکس به طور غیرمجاز به داده‌های رایانه‌ای به واسطه تدابیر امنیتی دسترسی یابد، به حبس محکوم می‌شود که سامانه ‌ایمیل هم مشمول آن خواهد بود.
باقری اصل با تاکید براینکه براساس ماده 48 قانون جرائم رایانه‌ای، شنود محتوای در حال ارتباطات غیرعمومی ‌در سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی مطابق مقررات شنود مکالمات تلفنی خواهد بود، گفت: در ‌این زمینه در حقیقت قاضی شنود باید دستور دسترسی را بدهد؛ تبصره ذیل ‌این ماده هم می‌گوید که دسترسی به محتوای ارتباطات غیرعمومی‌ ذخیره شده نظیر پست الکترونیکی و پیامک در حکم شنود و مستلزم رعایت مقررات مربوطه است.
وی ادامه داد: همچنین بند الف ماده 25 قانون جرائم رایانه‌ای تاکید دارد که توزیع، انتشار، تولید و یا انجام معامله یا نرم‌افزار یا هر نوع ابزار الکترونیکی که «صرفا» برای ارتکاب جرائم رایانه‌ای به کار می‌رود مجازات دارد، اما VPN یا ابزارهای دیگر مصداق ‌این واژه «صرفا» نیستند و به طور مثال بانک‌ها و موسسات مالی از ‌این پروتکل برای تبادل اطلاعاتشان استفاده می‌کنند؛ چرا که از امنیت بالاتری برخوردار است، اما براساس ماده 32 قانون مشمول نگهداری اطلاعات کاربران و «داده ترافیک» هستند.
باقری اصل تصریح کرد: اگر چه در صورتی که سایتی اقدام به ارائه یا فروش ابزار دور زدن فیلترینگ کند یا اطلاعات کاربران و داده ترافیک خدمات VPN را نگهداری نکند می‌توان با همین قانون آنرا مشمول مجازات دانست،‌ این مهم در اکثر کشور‌های جهان به عنوان رویه وجود دارد که البته بررسی نحوه فروش ‌این ابزار در ‌اینترنت نکات دیگری را نشان می‌دهد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» تصویر روز

«الوگا»، مخفف عبارت Elegant design, user friendly & gateway (طراحی شیک، دوستدار کاربر و دروازه‌ای برای اتصال) و نام تلفن همراه هوشمند جدیدی است که پاناسونیک همراه آن پس از 6 سال به بازار موبایل اروپا بازگشت. این شرکت ژاپنی با محصول جدیدی که با قیمت حدود 450 یورو عرضه می‌شود به بازار تلفن همراه هوشمند اروپا بازگشته است.


این محصول که در کنفرانس سالانه رونمایی از محصولات جدید پاناسونیک در هامبورگ آلمان معرفی شد، احتمالا در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل که از27 فوریه در بارسلونا آغاز به کار می‌کند هم در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد. قطر این تلفن همراه 8/7 میلی‌متر و وزن آن 103 گرم است. «الوگا» برپایه سیستم عامل آندروید 3/2، نمایشگر 3/4 اینچی OLED QHD، تراشه NFC (ارتباطات زمینه نزدیک برای پرداخت‌های مطمئن از راه موبایل)، پردازشگر Omap4 چهار هسته‌ای و یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد و دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. این تلفن همراه هوشمند پاناسونیک یک دستگاه ضد آب و ضد گرد و خاک است و برای اتصال به شبکه موبایل به میکروسیم‌کارت نیاز دارد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» روتر «Clear Spot Voyager»هدیه مناسبی برای مسافران

Clear Spot Voyager، یك روتر پرقدرت وای فای و دستگاه كوچكی است كه با سرعت 4G به اینترنت متصل شده و این اتصال فوق سریع را بین هشت كاربر وای‌فای توزیع می‌كند. 


به گزارش ایسنا، روتر Clear Spot Voyager دارای برنامه‌های نامحدود اطلاعاتی است كه با 35 دلار در هر ماه آغاز می‌شوند كه از بسیاری از سرویس‌های پهنای باند كابلی ارزان‌تر است.Voyager تنها یكی از راه‌حل‌های هات اسپات تلفن همراه محسوب می‌شود و در عین حال هدیه بسیار خوبی برای افرادی است كه زیاد سفر می‌كنند.عمر باتری این روتر خوب است و هنگام اتصال به یك رایانه غیر وای فای، بلافاصله به‌عنوان یك منبع اینترنت عمل می‌كند. اما فقدان پشتیبانی از نسل سوم شبكه تلفن همراه و یكی از استانداردهای IEEE که در دو باند فرکانسی 4/2 و 5 گیگاهرتز کار می‌کند همچنین نداشتن خدمات پیام كوتاه از معایب این روتر به شمار می‌رود.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» هدستی برای هیجان بیشتر در بازی‌های ویدئویی

بازار دیجیتال- شرکت Genius به تازگی جدیدترین محصولش را برای علاقه‌مندان و طرفداران موسیقی و البته بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه کرده است. این محصول جدید یک هدست جدید با مدل Cavimanus Virtual است که صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. 


این هدست برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که دوست دارند بازی‌های ویدئویی را با صدای با کیفیت و هیجان بیشتر تجربه کنند. این هدست که با مدل تجاری HS-G700V به بازار معرفی شده است، جدیدترین محصول این شرکت از سری محصولات گیمینگ GX است و از دو گوشی بزرگ 40 میلیمتری بهره می‌برد که استفاده از آن را برای کاربران مختلف امکان پذیر می‌کند. این هدست مجهز به سیستم کاهش صداهای زائد محیطی بوده و صدای شفافی را برای کاربرانش پخش می‌کند، تا جایی که کاربر در هنگام بازی می‌تواند صدای نزدیک شدن دشمن مجازی‌اش را کاملا حس کند و بشنود. 
این هدست امکان پخش صدای 7 کاناله را داشته و کلیدهای کاربردی آن روی بدنه‌اش تعبیه شده‌اند. این محصول صدا را با فرکانسی متغیر از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز پخش می‌کند و از یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی هم بهره می‌برد. شرکت Genius اعلام کرده است که این هدست جدیدش را به تازگی و با قیمت 80 دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» کیبوردی کوچک و تمیز

بازار دیجیتال- یک کیبورد جدید و جالب به بازار معرفی شده است. این کیبورد طراحی باریک و سبکی داشته و محصول شرکت SkinnyBoard است. این کیبورد با مدل SB-101 به بازار معرفی شده است و طراحی آن به گونه‌ای است که تمیز کردن آن برای کاربرانش بسیار راحت است. 


کار با این کیبورد در هر جایی ممکن است. این کیبورد دارای کلید ویژه QuickLock است که می‌تواند هنگام تمیز کردن کیبورد کلیدهای دیگر را غیر فعال کند. کلیدهای این کیبورد دارای نشانگرهای LED هستند تا کار با آن را در شب یا شرایط با نور کم امکان‌پذیر بکنند. این کیبورد امکان سازگاری با کامپیوترهای شخصی مختلف را داشته و قرار است به زودی روانه بازار شود.
با این حال اما هنوز تاریخ و قیمت عرضه دقیق این کیبورد مشخص نشده است.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» راه اندازی سیستم لینک دهی با 100 % بازدهی بالا
گر.ه امنیتی لوپی بعد از چند ماه اولین سرویس لینک دهی انلاین خود را بر پایه روبات های جستجو گر طراحی کرده !

به صورتی که آمار وبلاگ شما را به صورت واقعی بالا می برد !!

لینک وب سایت :

http://tagsir.ugig.ir/ShowBox.php
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» افزایش رنکینگ
راهنمای سریع
1) اضافه کردن سایت,لینک,صفحه فیسبوک دلخواه
2) انتخاب گزینه کسب امتیاز از منوی بالای سایت و کلیک بر روی بخش دلخواه (مانند گوگل+1)
3) پس از کسب امتیاز لازم میتوانید سایت ها یا لینک های خود را از "سایت های من" شارژ نمایید
4) دکمه امتیاز دهی به سایت شما تا اتمام شارژ به دیگر کاربران نمایش داده می شود
5) کاربران با کلیک بر روی دکمه امتیاز دهی (Like فیسبوک یا گوگل +1) به شماامتیاز می دهند و رتبه و محبوبیت شما افزایش داده می شود



Plas.ir
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» راه اندازی سرویس آپلوید عکس 5 مگابایت و پهنای باند 1 گیگ با امکانات خصوصی سازی


اطلاع رسانی گروه امنیتی لوپی :

طبق اهداف دیگر آپلوید کده تصویر گروه امنیتی لوپی راه اندازی شد ( نسخه آزمایشی )

قابلیت ها :

دارای بودن 6 لینک برای هر سرویس ( انجمن ها , ایمیل , وبلاگ ها , شبکه های اجتماعی و ... )

دارای کلید اشتراک در تمام شبکه های اجتماعی

دارای لینک حذف تصویر از روی وب سایت

دارای یرایش تصویر در ابعاد با پیکسل های جدا

دارای شخصی سازی حرفه ای

دارای اشتراک گذاری راحت در اینترنت

داشتن قابلیت کوتاه کنندگی آدرس تصویر

قابلیت جست جو تصویر

فرمت های مجاز ( png, jpg, jpeg, gif, bmp, psd)

آپلوید همزمان 5 تصویر با پهنای باند 1 گیگ

دارای مبارز اسکریپ های شل با تحلیل تصویر در کد !!

 و ...

زبان ها سیستم ( فارسی , انگلیسی , فرانسه , آلمان )


http://upload.lvpy.ir (beta)1


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» ۱۰ تا از بهترین آنتی ویروس ها جهان در سال ۲۰۱۲

در این مقاله سعی شده است ۱۰ تا از بهترین آنتی ویروس ها جدید در سال ۲۰۱۲ را با کارایی ها و  جوایز هر کدام معرفی نماییم

 
عنوان :۱۰ تا از بهترین آنتی ویروس ها ۲۰۱۲
دانلود مقاله با حجم ۶۰۶ کیلو بایت
فرمت مقاله :pdf
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي