» 22 بهمن؛ معبری سوی ما می توانیم

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» 22 بهمن؛ معبری سوی ما می توانیم

ماازخم پرجوش ولایت هستیم                     عهدی ازلی با ره مولابستیم
بنگرکه وظیفه چیست دراین میدان                      ماافسرجنگ نرم آقاهستیم

یادآوری یوم الله 22 بهمن یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.
روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی تر و نیرومندتر است. 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است.وامریکا وهمدستانشان راعاجز کرده وفرصت  مکروحیله ای جدید به انها نداده ونخواهد داد این چنین است وقتی که ملتی دست به دست هم دهند ونظام استکبار رادوربریزند وشوق وجود حاکمیتی برپایه های نور وبصیرت وعشق به ولایت رابجویند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:امیدرنجبرعمرانی,22بهمن, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |
» حماسه 6 بهمن؛تجلی عشق به ولایت

حماسه 6بهمن 60حماسه ای ماندگار از حضور مردم  ولایتمدار آمل در صحنه ی نبرد حق علیه باطل بوده است. در 6بهمن مردم آمل باحرکت حماسی وخودجوش خود باردیگر درایت خودرادر عرصه ی نبرد های داخلی وازبین بردن توطئه های دشمنان نشان دادند ونگذاشتند که منافقین وکمونیست ها که درپی تسخیر شهر آمل وبه دنبال انتسخیر شهرهای شمالی کشورراداشتند ازبین ببرندمردم غیور امل درابتدای امر کاری بی مانند کردند چهرهی شهررادگرگون کردند به گونه ای که درعرض چند ساعت هزار سنگر در شهر به پاشد این چنین است که شهر هزار سنگر ان رامی نامیم هزار سنگر به پاشد که باعث حیرت منافقین وکمونیست ها شد که بار دیگر درذهن انها این جمله نقش بسته شد کهفراموش کردند که ((فان حزب الله هم الغالبون))یعنی چه؟

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:امید رنجبر عمرانی , توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي