si-tech news
  » 10 تبلت برتر بهار سال ۲۰۱۲ + تصاویر

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» 10 تبلت برتر بهار سال ۲۰۱۲ + تصاویر

تبلت ها راه زیادی را نسبت به سال گذشته طی کرده اند، یکی از نمونه ها HP TouchPad بود که سریعا وارد بازار شد، همچنین Amazon که به طور مستقیم با Apple در حال رقابت بود هم در این ماجرا کوتاهی نکرده است.

 

اما بعضی چیزها هیچ وقت عوض نمی شوند، Apple iPad هنوز حرف اول را می زند. iPad امکاناتی را ارائه داده که هیچ تبلتی هنوز حتی نتوانسته نزدیک آن بشود، اما همه اینها به کنار، بازار تبلت هنوز رقابت خود را دارد.

 

 

اولین تبلت که اسم آن هم نیازی به گفتن ندارد Asus است که به همراه یکی از بهترین امکانات، یعنی تبدیل از تبلت به نوت بوک که چشم همه را به خود خیره کرده، وارد بازار می شود، بدنه این تبلت از جنس Metalic Spun و به باریکی 8٫5mm به همراه اندروید 4٫0 است. نقطه قوت این تبلت را می توان به شبکه LTE radio و 10 ساعت عمر باطری نشان داد.

 

 

Samsung Galaxy Tab 2 که در ماه February اعلام شد از 7 اینچ صفحه نمایش و پردازشگر 2 هسته ای 1GHz به همراه اندروید 4٫0 از جمله بهترین تبلت ها محسوب می شود. این تبلت بیشتر ارتقاء سخت افزاری داشته تا چیز جدید. ولی در کل میشه بیان کرد که یک تبلت نسبتا برای همه سلیقه ها چه از لحاظ اندازه و زیبایی گزینه متعادلی است.

 

 

این تبلت شبیه تبلت مبدل(لپ تاپ) Asus می باشد اما با کمی تغییر. این مدل اسم آن Asus Padfone نام دارد، Asus به دنبال ساخت یک تبلت بدون درز برای ارتباط تبلت با Smartphone ها می بود که این روش را پیش گرفت، در این روش گوشی ما در درون خود تبلت(10اینچی) جای خواهد گرفت، البته شرکت Motorola تبلتی به اسم Lapdock شبیه این را دارد گرچه به این خوبی نیست.

 

 

 

یکی از اسم هایی که امروزه زیاد به گوش ما می خورد Samsung است، حال بیایید با Samsung Galaxy Note آشنا شوید که البته از لحاظ سایز و اندازه نمی توان به آن تبلت گفت، اما دارای Style خاصی می باشد و همین موضوع است که چشم خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است.

 

 

 

 Sony Tablet P تبلتی است برای رقابت با Nintendo DS. این تبلت با 2 صفحه نمایش لمسی جداگانه جذابیت خاصی دارد، این ایده جالبی است اما آیا سونی از این فرصت استفاده لازم را می برد یا خیر!؟

 

 

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 تبلت بعدی ماست، کمی بیش از ارائه Galaxy Tab 2 سامسونگ یک سری جدید از این تبلت را به بازار ارائه داد این تبلت از 10٫1 اینچ تصویر به همراه رزلوشن 800*1280 تشکیل شده است، البته تنها صفحه نمایش نبود که تغییر کرد، RAM این تبلت هم به 1GB ارتقاع یافت و از همه مهم تر دارای Bluetooth 3.0 و Android 4.0 به همراه حافظه 32GB و 16GB می باشد.

 

 

Lenovo Ideapad Yoga یکی دیگر از تبلت های برتر است که دارای سیستم عامل ویندوز 8 می باشد، به دلیل 2 طرفه بودن این تبلت می توان آن را در هر زاویه از 360 درجه تنظیم کرد، این را بیشتر می توان یک نوت بوک محسوب کرد تا یک تبلت. البته باید برای داشتن چنین دستگاهی فعلا صبر کنید.

 

 

Toshiba Excite LE که در ماه January ارائه شد، تبلتی بسیار سبک و باریک. این تبلت با اینکه باریک است دارای پرت های Micro-USB,HDMI,SD می باشد، این تبلت در فصل بهار با قمیت شروع 529$ برای 16GB به فروش می رسد.

 

 

به نوشته برسام، شرکت اپل شاید برای تبلت جدید اش اسم بازی کرده باشد اما این دستگاه آن قدر فوق العاده است که حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. این تبلت با رزلوشنی معادل 1048 در 1536 دست همه تبلت ها را از پشت بسته است. این رزلوشن 4 برابر رزلوشن iPad 2 می باشد. این دستگاه مجهز به شبکه 4G LTE Radio می باشد که اجازه انتقال سریع داده را به کاربر می دهد. البته در ایران رسیدن به چنین سرعتی(4G) فعلا مثل رویا شده است!

 

 

 Asus’s Nexus Tablet از دیگر تبلت های محبوب کاربران اندروید می باشد، که اگر شایعات کنونی حقیقت داشته باشد، میشه گفت گوگل برنامه های جالبی برای این تبلت داشه باشد، گفته می شود که Asus یکی از شرکای Google می باشد، البته خود شرکت Asus به تنهایی ابزار با کیفیت و کم قیمتی تولید می کند. بهتر است بگوییم اگر این تبلت به بازار وارد شد 100% دارای قیمت پایینی است.

 

برای اطلاع از سایر اخبار سرویس علمی فناوری جام نیوز اینجا کلیک کنید.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:فناوری,تبلت, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي