si-tech news
  » دور جديد ثبت نام سيم‌كارت‌هاي رايتل آغاز شد

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» دور جديد ثبت نام سيم‌كارت‌هاي رايتل آغاز شد

همچنين مدير كل برند و ارتباطات رايتل به متقاضيان هشدار داده بود: هرگونه طلب وجهي براي سيم‌كارت‌هاي رايتل به جز مسير تكميل ثبت‌نام در سايت اين اپراتور قطعا كلاهبرداري است.

دور جديد ثبت نام سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه (رايتل) از امروز آغاز شد و هر نفر فقط مي‌تواند يك سيم‌كارت ثبت نام كند.

ظاهرا محدوديتي براي تعداد ثبت نام شدگان وجود ندارد و اين ثبت نام فقط از طريق سايت اين اپراتور به نشاني www.rightel.ir امكان‌پذير است.

حميد فرنگ - مدير عامل رايتل - نيز پيش از اين از ثبت‌نام‌هاي جديد براي سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و كرج از 15 فروردين‌ماه سال جاري خبر داده بود.

همچنين مدير كل برند و ارتباطات رايتل به متقاضيان هشدار داده بود: هرگونه طلب وجهي براي سيم‌كارت‌هاي رايتل به جز مسير تكميل ثبت‌نام در سايت اين اپراتور قطعا كلاهبرداري است.

شاهين آرپناهي اظهار كرد: پيش ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي رايتل فقط در دوره اعلام شده و از طريق سايت اين اپراتور به نشاني www.rightel.ir و هم‌چنين كانال‌هاي معرفي شده در اين سايت امكان‌پذير است و متقاضيان توجه داشته باشند كه تكميل ثبت‌نام و مقدمات پرداخت وجه نيز فقط از طريق سايت مذكور ممكن است و رايتل هيچ نمايندگي به جز كانال‌هاي اعلام شده در سايتش ندارد.

به گزارش ايسنا، مدير كل برند و ارتباطات رايتل خطاب به شهروندان تاكيد كرد: هرگونه تماسي كه بدون ايجاد دسترسي در سايت رايتل كه خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضي هستند، كلاهبرداري است و شهروندان مي‌توانند اين موضوع را با مركز خدمات مشتريان رايتل با شماره 02123598 مطرح كرده و يا به پليس و مراجع قانوني اطلاع بدهند تا پي‌گيري شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:فناوری,موبایل, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي