si-tech news
  » برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای انرژی هسته‌ای همزمان با هفته پژوهش در قم

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای انرژی هسته‌ای همزمان با هفته پژوهش در قم

محسن محرری در نشست خبری ستاد هفته پژوهش با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش اظهار کرد: هدف از پژوهش و نوآوری باید بهره‌وری و بهره‌برداری از طرح باشد تا بتوان با استفاده از علم، باعث پیشرفت کشور و جامعه شد.
وی در ادامه با بیان این‌که اقتصادی بودن طرح‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: شعار سال جاری هفته پژوهش «اقتصاد دانش بنیان، موتور محرکه جهاد اقتصادی» است تا با استفاده از پژوهش‌های متنوع پژوهشگران، بتوانیم ایده‌ها را تجاری سازی کرده و به پیشرفت کشور کمک کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به طرح فن‌بازار، تصریح کرد: طرح فن‌بازار با آموزش کارکنان و حمایت از پژوهشگران، به برقراری ارتباط میان صنعت‌گران و صاحبان ایده و نوآوران می‌اندیشد و تلاش می‌کند تا با جامه عمل پوشاندن به تفکرات و پژوهش‌ها، گامی در تجاری سازی آنها بردارد.
وی در ادامه با بیان این‌که دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های گوناگونی را در رابطه با هفته پژوهش انجام داده‌اند، اظهار کرد: برنامه‌های هفته پژوهش در روز 22 آذر ماه سال جاری با برگزاری مراسم نمادین زنگ پژوهش در یکی از مدارس سطح استان، آغاز می‌شود و تا پایان روز 27 آذر ماه ادامه خواهد یافت.
محرری با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در استان قم، بیان کرد: برگزاری همایش دانش‌آموزان پژوهشگر و جوان در روز 23 آذر ماه و برگزاری همایش معلمان پژوهشگر در 24 آذر ماه از دیگر برنامه‌های اجرایی در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان قم است که در جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مقوله پژوهش برگزار می‌شود.
وی برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد هفته پژوهش دانست و در این رابطه افزود: این همایش در روز 26 آذر ماه سال جاری و در دانشگاه قم، به منظور قدردانی از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم برگزاری کارگاه‌های علمی تخصصی در عرصه پژوهش برای دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و صنعت‌گران را یکی دیگر از راهکارهای فرهنگ‌سازی در عرصه پژوهش و نوآوری دانست و خاطرنشان کرد: از آغاز هفته پژوهش به مدت یک ماه برای این افراد اردوهایی ترتیب داده خواهد شد تا بتوانند با بازدید از پروژه‌های پژوهشی و فنی سطح استان، با مقوله پژوهش و نوآوری آشنایی بیشتری پیدا کنند.
محرری در پایان با اشاره به برگزاری همایش‌های گوناگون در عرصه پژوهش استان قم، اعلام کرد: در هفته پژوهش یک نمایشگاه با عنوان نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته‌ای با همکاری و مشارکت سازمان انرژی اتمی و به میزبانی استان قم، در 26 آذر ماه سال جاری در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:فناوری,ماهواره, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي