si-tech news
  » ساخت انسانی که تا ابد زندگی خواهد کرد!

  » به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور
موضوعات مطالب
نويسندگان وبسایت
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

کمپین خودجوش دانشجویان برای همکاری با سازمان انرژی اتمی





طراح قالب

 به روزترین سایت اخبارفناوری اطلاعات درشمال کشور

درباره وبسایت
به سایت si-technewsخوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» ساخت انسانی که تا ابد زندگی خواهد کرد!

رئیس یک شرکت رسانه ای روسیه بروی یک پروژه جالب کار می‌کند و وعده داده است در چند دهه آینده انسان‌ها تا ابد زندگی خواهند کرد.

این بازرگان پروژه خود را «آواتار» به نام فیلم مشهور «جیمز کامرون» نامیده است. طرحریزی و اجرای پروژه در چند مرحله خواهد بود. قرار است ابتدا روباتی ایجاد شود. این کار چند سال نزدیک است. 10 سال بعد مغز مصنوعی ساخته می‌شود که مجموعه‌ای از برنامه‌های مشکل رایانه ای بوده و در بدن روبات مانند گذاشته می‌شود و بالاخره بعد از 30 سال بدن های مصنوعی روبات خصوصیات هولوگرامی را به خود خواهند گرفت.

 

آن‌ها از برتری‌های زیادی برخوردارند. می شود از دیوارها عبور کرد و یا با سرعت نور دوید. مسلما حالا همه این‌ها یک معجزه به نظر می رسد، اما اگر برای جامه عمل پوشیدن به آرزو تمام نیرو و هم بکار برده شود به واقعیت می پیوندد.

 

برای تحقق بخشیدن به این پروژه 30 دانشمند کار می کنند. بازرگان روس قصد دارد به آن مقیاس جهانی داده و تعداد بیشتر کارشناسان در علوم سایبری را به آن جلب کند. بسیاری خارجی ها هم به این پروژه علاقمد شده اند، بویژه آمریکایی ها که طرح مشابهی پیاده می‌کنند.ایتسکوف آماده است با همتایان آمریکایی همکاری کند هر چند که معلومات دقیقی در باره تحقیقات شان در رشته زندگی ابدی ندارد، چون برنامه نظامی آمریکا با هدف ایجاد روبات های دارای ذهن قابل هدایت با اندیشه‌های بازرگان روسی تقاطع می کند.

 

به نوشته صدای روسیه، وی برای سال جاری افتتاح دو دفتر در ایالات متحده و برقراری تماس های نزدیک طراحان «آواتار» با پنتاگون را برنامه‌ریزی کرده است. وی اطمینان دارد که کار مشترک نتیجه ببار آورده و زمینه بارور و کارآمدی برای تحقیقات آتی خواهد بود.

برنامه بلندپروازانه دمیتری ایتسکوف ممکن است تخیلی بنظر برسد،اما خودش معتقد است که این پروژه واقعی و اجرا شدنی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط امیدرنجبرعمرانی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي